ФОРМЫ КЛАСНЫХ ГАДЗІН

 





Формы класных гадзін



v Гутарка

v Дыспут

v Сустрэча з цікавымі людзмі

v Віктарына

v Дыскусія

v КВЗ

v Тэатральная прэм’ера

v Трэнінг

v Чытацкая канферэнцыя

v Свята

v Гадзіна творчасці

v КТС

v Практыкум

v Дзень імянінніка

v Дыялог

v Круглы стол

v Прэс-канферэнцыя

v Вусны часопіс

v Інтэлектуальная забава

v Завочнае падарожжа

v Лекцыя – разважанне

v Пераклічка

v Брэйн-рынг

v Класны вечар

v Завочная экскурсія

v “Што?Дзе? Калі?”

v Інтэлектуальны турнір

v Конкурс-аукцыён

v Смехапанарама

v Спаборніцтва-конкурс

v Ток-шоу

v Суд

v Псіхалагічная гульня

v Аповед-гутарка

v Адкрытая гутарка

v Абарона праектаў

v Дзелавая гульня

v Самаатэстацыя

v Палілог

v “Разумнікі і разумніцы”

v Конкурс кніжных выстаў

v Дзень адчыненых дзвярэй

v Капуснік

v Абмеркаванне важных праблем

v Планаванне

v Піяр-акцыя

v Коучынг

v Інтэлектуальны марафон

v Гульня-эстафета

v Гульня-вандроўка

v Гульня – падарожжа

v Гульня-эксперымент

v Інтэрактыўная гульня

v Гульня-экспромт

v “Свая гульня”

v Дзелавая гульня

v Ролевая гульня

v Гульня-конкурс

v Ярмарка гульняў

v Рынг(прававы)

v Збор – гутарка

v Інтэрнэт-падарожжа

v Брэйн-вік

v Акцыя

v Аперацыя

v Майстар-клас

v Дыскусія

v Выстава-ярмарка

v Экскурсія

v Выпуск буклетаў

v Праект

v Працоўны дэсант

v Эстафета

v Творчая лабараторыя

v Кругавая гутарка

v Шчырая размова

v Відэасалон

v Старт-ап

v Кейс-стадзі

v Аукцыён

v Ток –шоу

v Рэйд

 

              План работы метадычнага аб’яднання настаўнікаў,якія выконваюць ролю  класных кіраўнікоў 

на 2020/2021 навучальны год

 

 

Тэма

Задачы

Пытанні для абмеркавання

Форма правядзення

Тэрмін

Адказныя

1

Арганізацыя сістэмы дзейнасці класнага кіраўніка ў 2020/2021 навучальным  годзе

 

Азнаёміць класных кіраўнікоў з асноўнымі накірункамі выхаваўчай работы на 2020/2021 навучальны год, з інструктыўна-метадычнымі дакументамі;

разгледзець задачы на новы навучальны год і суаднесці іх са сваёй дзейнасцю, умовамі работы, асаблівасцямі класнага калектыву.

I. Вучэбна-метадычны блок

1. Аналіз дзейнасці работы ШМА класных кіраўнікоў за 2019/2020 навучальны год.

2. Асноўныя накірункі выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў 2020/2021 навучальным годзе.

II. Практычны блок

1. Планаванне работы ШМА на 2020/2021 навучальны год.

2. Трэнінг «Прафілактыка прафесійнага выгарання педагогаў».

Інструктыўна-метадычная нарада

31.08.

2020

В.А.Пілько

 

 

 

 

 

 

 

 

В.А.Пілько

 

 

В.А.Пілько

2

Сістэма работы класнага кіраўніка па прафілактыцы і папярэджанні правапарушэнняў непаўналетніх, прававой асвеце законных прадстаўнікоў вучняў.

 

Удасканальваць формы і метады работы класных кіраўнікоў па прафілактыцы і папярэджванні правапарушэнняў непаўналетніх, прававой асвеце законных прадстаўнікоў вучняў;

выявіць і распаўсюдзіць станоўчы педагагічны вопыт класных кіраўнікоў па сямейным выхаванні.

 

I. Вучэбна-метадычны блок

1. Актуальныя падыходы да работы па папярэджванні падлеткавай злачыннасці.

2. Роля сям’і ў прафілактыцы правапарушэнняў. Прававыя аспекты, звязаныя з адказнасцю бацькоў за выхаванне дзяцей.

3. Індывідуальная прафілактычная работа  з вучнямі і іх законнымі прадстаўнікамі – важны аспект прафілактыкі  і папярэджанні правапарушэнняў.

 II. Практычны блок

1. Адкрытая інфармацыйная гадзіна ў 3  і  7  класе і яе абмеркаванне.

2. Распрацоўка рэкамендацый для класнага кіраўніка па прафілактыцы і папярэджванні правапарушэнняў.

3. Вывады. Рэфлексія

Семінар-практыкум

04.12.

2020

Класныя кіраўнікі

 

 

 

Раманюк Т. І

 

 

 

Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

 

 

 

 

 

 

В.А.Пілько

Т.Г.Малевіч

 

Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

 

Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

3

Павышэнне сацыяльна-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры арганізацыі прафілактычнай работы з вучнямі.

 

Вызначыць шляхі і спосабы павышэння сацыяльна-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры арганізацыі прафілактычнай работы з вучнямі;

выявіць і распаўсюдзіць станоўчы педагагічны вопыт класных кіраўнікоў па выхаванні бяспечных і адказных паводзін вучняў.

 

I. Вучэбна-метадычны блок

1. Навучанне дзяцей і падлеткаў бяспечным паводзінам у сетцы Інтэрнет.

2. Роля работы аб’яднання па інтарэсах па выхаванні бяспечных і адказных паводзін вучняў.

3. З вопыту работы. Дзейнасць класнага кіраўніка па прафілактыцы шкодных звычак.

II. Практычны блок

1.  Майстар-клас «Павышэнне кампетэнцыі класных кіраўнікоў пры правядзенні пазакласных мерапрыемстваў па прафілактыцы дзіцячага дарожна-транспартнага траўматызму».

2. Распрацоўка рэкамендацый для класнага кіраўніка па выхаванні бяспечных і адказных паводзін вучняў.

3. Вывады. Рэфлексія

Канферэнцыя ідэй

12.03.

2021

Н.В.Чубрык

 

 

 

Кручкова Н.В.

 

 

 

Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

 

 

 В.А.Пілько

 

 

 

 

 

 

 

Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

  

4

Самаадукацыя ў сістэме сродкаў удасканалення майстэрства класных кіраўнікоў.

 

Стымуляваць ініцыятыву і творчасць класных кіраўнікоў, актывізаваць іх дзейнасць у даследчай, пошукавай рабоце па выхаванні вучняў;

садзейнічаць укараненню дасягненняў класных кіраўнікоў у работу педагагічнага калектыву.

 

I. Вучэбна-метадычны блок

1. Кампетэнцыі і кампетэнтная мадэль класнага кіраўніка.

2. Арганізацыя летняга адпачынку вучняў.

II. Практычны блок

1. Справаздача аб прафесійным самавызначэнні вучняў.

2. Дзелавая гульня «Ад кампетэнтнага класнага кіраўніка – да сучаснага выхаваўчага занятка».

3. Вывады. Рэфлексія

«Круглы» стол

21.05.

2021

 Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

 

 

Класныя кіраўнікі 1-9кл.

 

 

 

В.А.Пілько

 

 .

 

Кіраўнік школьнага метадычнага аб’яднання                                                                                                       В.А.Пілько


Комментариев нет:

Отправить комментарий