Формы
класных гадзін
v Гутарка
v Дыспут
v Сустрэча з цікавымі людзмі
v Віктарына
v Дыскусія
v КВЗ
v Тэатральная прэм’ера
v Трэнінг
v Чытацкая канферэнцыя
v Свята
v Гадзіна творчасці
v КТС
v Практыкум
v Дзень імянінніка
v Дыялог
v Круглы стол
v Прэс-канферэнцыя
v Вусны часопіс
v Інтэлектуальная забава
v Завочнае падарожжа
v Лекцыя – разважанне
v Пераклічка
v Брэйн-рынг
v Класны вечар
v Завочная экскурсія
v “Што?Дзе? Калі?”
v Інтэлектуальны турнір
v Конкурс-аукцыён
v Смехапанарама
v Спаборніцтва-конкурс
v Ток-шоу
v Суд
v Псіхалагічная гульня
v Аповед-гутарка
v Адкрытая гутарка
v Абарона праектаў
v Дзелавая гульня
v Самаатэстацыя
v Палілог
v “Разумнікі і разумніцы”
v Конкурс кніжных выстаў
v Дзень адчыненых дзвярэй
v Капуснік
v Абмеркаванне важных праблем
v Планаванне
v Піяр-акцыя
v Коучынг
v Інтэлектуальны марафон
v Гульня-эстафета
v Гульня-вандроўка
v Гульня – падарожжа
v Гульня-эксперымент
v Інтэрактыўная гульня
v Гульня-экспромт
v “Свая гульня”
v Дзелавая гульня
v Ролевая гульня
v Гульня-конкурс
v Ярмарка гульняў
v Рынг(прававы)
v Збор – гутарка
v Інтэрнэт-падарожжа
v Брэйн-вік
v Акцыя
v Аперацыя
v Майстар-клас
v Дыскусія
v Выстава-ярмарка
v Экскурсія
v Выпуск буклетаў
v Праект
v Працоўны дэсант
v Эстафета
v Творчая лабараторыя
v Кругавая гутарка
v Шчырая размова
v Відэасалон
v Старт-ап
v Кейс-стадзі
v Аукцыён
v Ток –шоу
v Рэйд
План работы метадычнага
аб’яднання настаўнікаў,якія выконваюць ролю класных
кіраўнікоў
на 2020/2021 навучальны
год
№ |
Тэма |
Задачы |
Пытанні для абмеркавання |
Форма правядзення |
Тэрмін |
Адказныя |
1 |
Арганізацыя сістэмы
дзейнасці класнага кіраўніка ў 2020/2021 навучальным годзе |
Азнаёміць класных
кіраўнікоў з асноўнымі накірункамі выхаваўчай работы на 2020/2021 навучальны
год, з інструктыўна-метадычнымі дакументамі; разгледзець задачы на новы
навучальны год і суаднесці іх са сваёй дзейнасцю, умовамі работы,
асаблівасцямі класнага калектыву. |
I.
Вучэбна-метадычны блок 1. Аналіз дзейнасці работы
ШМА класных кіраўнікоў за 2019/2020 навучальны год. 2. Асноўныя накірункі
выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў 2020/2021 навучальным годзе. II. Практычны
блок 1. Планаванне работы ШМА на
2020/2021 навучальны год. 2. Трэнінг «Прафілактыка
прафесійнага выгарання педагогаў». |
Інструктыўна-метадычная
нарада |
31.08. 2020 |
В.А.Пілько В.А.Пілько В.А.Пілько |
2 |
Сістэма работы класнага кіраўніка па прафілактыцы
і папярэджанні правапарушэнняў непаўналетніх, прававой асвеце законных
прадстаўнікоў вучняў. |
Удасканальваць формы і
метады работы класных кіраўнікоў па прафілактыцы і папярэджванні
правапарушэнняў непаўналетніх, прававой асвеце законных прадстаўнікоў вучняў;
выявіць і распаўсюдзіць
станоўчы педагагічны вопыт класных кіраўнікоў па сямейным выхаванні. |
I. Вучэбна-метадычны блок 1. Актуальныя падыходы да работы па папярэджванні падлеткавай злачыннасці. 2. Роля сям’і ў прафілактыцы правапарушэнняў. Прававыя аспекты, звязаныя
з адказнасцю бацькоў за выхаванне дзяцей. 3. Індывідуальная прафілактычная работа
з вучнямі і іх законнымі прадстаўнікамі – важны аспект
прафілактыкі і папярэджанні
правапарушэнняў. II. Практычны блок 1. Адкрытая інфармацыйная
гадзіна ў 3 і 7 класе і яе абмеркаванне. 2. Распрацоўка рэкамендацый
для класнага кіраўніка па прафілактыцы і папярэджванні правапарушэнняў. 3. Вывады. Рэфлексія |
Семінар-практыкум |
04.12. 2020 |
Класныя кіраўнікі Раманюк Т. І Класныя кіраўнікі 1-9кл. В.А.Пілько Т.Г.Малевіч Класныя кіраўнікі 1-9кл. Класныя кіраўнікі 1-9кл. |
3 |
Павышэнне
сацыяльна-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры арганізацыі
прафілактычнай работы з вучнямі. |
Вызначыць шляхі і спосабы павышэння
сацыяльна-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка пры арганізацыі
прафілактычнай работы з вучнямі; выявіць і распаўсюдзіць
станоўчы педагагічны вопыт класных кіраўнікоў па выхаванні бяспечных і
адказных паводзін вучняў. |
I.
Вучэбна-метадычны блок 1. Навучанне дзяцей і
падлеткаў бяспечным паводзінам у сетцы Інтэрнет. 2. Роля работы аб’яднання па інтарэсах па выхаванні бяспечных і адказных
паводзін вучняў. 3. З
вопыту работы. Дзейнасць класнага кіраўніка па прафілактыцы шкодных звычак. II. Практычны
блок 1. Майстар-клас «Павышэнне кампетэнцыі класных
кіраўнікоў пры правядзенні пазакласных мерапрыемстваў па прафілактыцы
дзіцячага дарожна-транспартнага траўматызму». 2. Распрацоўка рэкамендацый
для класнага кіраўніка па выхаванні бяспечных і адказных паводзін вучняў. 3. Вывады. Рэфлексія |
Канферэнцыя ідэй |
12.03. 2021 |
Н.В.Чубрык Кручкова Н.В. Класныя кіраўнікі 1-9кл. В.А.Пілько Класныя кіраўнікі 1-9кл. |
4 |
Самаадукацыя ў сістэме
сродкаў удасканалення майстэрства класных кіраўнікоў. |
Стымуляваць
ініцыятыву і творчасць класных кіраўнікоў, актывізаваць іх дзейнасць у
даследчай, пошукавай рабоце па выхаванні вучняў; садзейнічаць
укараненню дасягненняў класных кіраўнікоў у работу педагагічнага калектыву. |
I. Вучэбна-метадычны блок 1. Кампетэнцыі і
кампетэнтная мадэль класнага кіраўніка. 2. Арганізацыя летняга
адпачынку вучняў. II. Практычны
блок 1. Справаздача аб
прафесійным самавызначэнні вучняў. 2. Дзелавая гульня «Ад
кампетэнтнага класнага кіраўніка – да сучаснага выхаваўчага занятка». 3. Вывады. Рэфлексія |
«Круглы» стол |
21.05. 2021 |
Класныя кіраўнікі 1-9кл. Класныя кіраўнікі 1-9кл. В.А.Пілько . |
Кіраўнік школьнага метадычнага аб’яднання
В.А.Пілько
Комментариев нет:
Отправить комментарий