Плануем

План работы
метадычнага аб’яднання класных кіраўнікоў ДУА “Ладзеніцкі вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-базавая школа”
на 2020/2021 навучальны год

Тэма: ,, Варыятыўнасць  дзейнасці класных ктраўнікоў
Мэта: удасканаленне формаў   і метадаў  выхавання  праз павышэнне майстэрства класных кіраўнікоў
Задачы:                                                
1.      Аказваць дапамогу класным кіраўнікам ва ўдаскаленні формаў і метадаў арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы 
2.       Фарміраваць у класных кіраўнікоў тэарэтычную і практычную базу для арганізацыі выхаваўчага працэсу ў класе.
3.      Вывучаць вопыт работы класных кіраўнікоў.
4.       Развіваць творчыя здольнасці педагогаў.
Пасяджэнне  № 1
Тэма.  Асноўныя патрабаванні  да планавання  выхаваўчай  работы ў школе на 2020/2021 навучальны  год
Мэта: забеспячэнне    нарматыўна -  метадычнага суправаджэння  выхаваўчага працэсу.
Форма правядзення: інструктыўна-метадычная нарада
Час правядзення:верасень
 Праблемнае поле
Вучэбна- метадычны блок 
1.    Вывучэнне інструктыўна-метадычнага пісьма Міністэрства адукацыі “Асаблівасці арганізацыі  выхаваўчай  і  ідэалагічнай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2020/2021 навучальным годзе”.
2.      Планаванне  выхаваўчай работы ў класе і яе ўлік.
 Інфармацыя намесніка дырэктара па выхаваўчай рабоце. Талкач І.П.
3.      Абмеркаванне і зацвярджэнне плана работы МА класных кіраўнікоў на 2020/2021 навучальны год.
 Кіраўнік МА класных кіраўнікоў Пілько В.А..
II.Практычны блок   
1.Агляд сучаснай літаратуры па праблемах выхавання.
Інфармацыя намесніка дырэктара па выхаваўчай рабоце Талкач І.П.
2. Выстава метадычнай  літаратуры.  
Планаванне выхаваўчай работы ў класе.
 Кіраўнік МА класных кіраўнікоў  Пілько В.А.
III. Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 2
Тэма: Арганізацыя сацыяльна-педагагічнага ўзаемадзеяння з вучнямі, якія знаходзяцца на розных формах уліку
Мэта: садзейнічаць аказанню сацыяльна-педагагічнай і псіхалагічнай дапамогі дзецям і падлеткам у абароне іх правоў і інтарэсаў.
Форма правядзення: семінар- практыкум
Час  правядзення:  студзень

 Праблемнае поле
I.Вучэбна-метадычны блок 
1. Нарматыўна-прававая аснова дзейнасці класных кіраўнікоў у рабоце з вучнямі, якія  знаходзяцца ў сацыяльнанебяспечным становішчы.  
Шумская Т.В., педагог сацыяльны

2. Прычыны і матывы дэвіянтных паводзін
 .
 Класны кіраўнік 8 класа  Тараскевіч Е.І. 
      
3. Работа класнага кіраўніка па раннім выяўленні нядобранадзейнасці ў сям’і. 
класны кіраўнік 7  класа  Юрэвіч Г.М.            
II.Практычны блок
1.Адкрытыя  класныя гадзіны ў 4 класе.
Класны кіраўнік 4 класа Пілько В.А.      
2.      Рэкамендацыі СППС класным кіраўнікам па  рабоце з вучнямі, якія знаходзяцца ў сацыяльна- небяспечным становішчы.  
III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.
Пасяджэнне № 3
Тэма: Псіхолага- педагагічная кампетэнтнасць класнага кіраўніка як аснова паспяховага партнёрства з сям’ёй
Мэта: павышэнне псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці класнага кіраўніка.
Форма правядзення: свабодны мікрафон
Час правядзення:сакавік
Праблемнае поле
I.Вучэбна-метадычны блок 
1. Арганізацыя работы класнага кіраўніка па аптымізацыі ўзаемадзеяння вучняў і бацькоў. Чубрык Н.В., класны кіраўнік 2 класа   
2. Фарміраванне спрыяльнага псіхалагічнага клімату ў калектыве вучняў і бацькоў.  Пікта І.М. класны кіраўнік 1 класа                        
II.Практычны блок
 Абмен вопытам па ўзаемадзеянні з сям’ёй.   
 Класныя кіраўнікі 1-9 класаў.
III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.

Пасяджэнне № 4
Тэма. Паказчыкі эфектыўнасці работы МА
Мэта: аналіз работы МА за 2020/2021 навучальны год
Час правядзення: май
Праблемнае поле
I.Вучэбна-метадычны блок 
1.Аналіз дзейнасці МА за 2020-2021  н.г.. Кіраўнік МА Пілько В.А..
2.Справаздача класных кіраўнікоў аб рабоце за год. Класныя кіраўнікі 1-9 кл.
II.Практычны блок
1. Перспектыўны план работа МА на 2020-2021 н.г.. Кіраўнік МА Пілько В.А..
III.Выпрацоўка метадычных рэкамендацый.
Літаратура:
1.Інструктыўна-метадычнае пісьмо Міністэрстваа дукацыі Рэспублікі Беларусь «Особенности организации  социальной, воспитательной и идеологической работы в учреждениях общего среднего образования в 2020/2021 учебном году»
2.Кодэкс абадукацыі Рэспублікі Беларусь.   
3.Планирование воспитательной работы в классе и ее учет: Метод.рекомендации. Праблемы выхавання. Веснiкадукацыi. 2012. №34.Воронов В. Как составить план работы. Воспитание школьника. 1999. № 4. 5.Гуткина Л.Д. Планирование и организация воспитательной работы в школе. М., 2002.
6. Сергеева В.П. Классный руководитель: планирование и организация работы от А до Я. М., 2001.
7.Даниличева Н.А. Балакирева Н.А. «Психология профессионального выбора.» М. «Просвещение», 1998г
8.Карандашев В.Н. «Психология: введение в профессию», Н.»Смысл», 2001г
9. Часопіс «Народнаяасвета», 2006 год, №9, 2007 год, №2
10.Часопіс«Праблемывыхавання», 2006 год, № 5-13
11. Классному руководителю о работе с родителями. М, 2009
2.    В помощь классному руководителю. Мн, «Красико-принт», 2008
13.МакаранкаА.Кніга для бацькоў.—М.,1989,стар.45-49,61-73.
4.    Аскірка А. Шляхі-дарогі ў вялікі свет.-“Адукацыя і выхаванне”,№5, 2007г.,стар.41-48.
15. Дзераклеева Н.Бацькоўскі сход.- М.,2005,стар.46-52.







Комментариев нет:

Отправить комментарий